بررسی میزان رفتار ناسازگارانه و اختلال رفتاری (عدم اتکا به خود در بین دانش اموزان دختر و پسر مقطع دبستان ( غیر انتفاعی و عادی ) چکیده پژوهش این پژوهش به منظور بررسی میزان رفتار ناسازگارانه و اختلال رفتاری (عدم اعتماد به نفس ) در بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع دبستان ( غیر انتفاعی و عادی) صورت گرفته است. فرضیه تحقیق تفاوت قابل ملاحظه ای باب میزان اقدام ناسازگارانه و اختلال رفتاری ( عدم اعتماد به نفس) در بین دختران و پسران در نظر می گرفت. حرف مبنای این تماشا مطالعاتی در زمینه ادبیا ...